.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات کاهش قیمت محصولات ایران خودرو

ایران خودرویی‌ها درست در اولین روز اجرای رسمی قانون یارانه‌ها‌، خبر از کاهش قیمت دو تا پنج درصدی محصولات این شرکت دادند‌، این در شرایطی است که با توجه به قیمت ارائه شده در سایت خبری این شرکت‌،خودروهای کم‌تیراژ‌، بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرده و پرمشتری‌ها شامل کاهش دو درصدی شده‌اند.

اوضاع به شکلی است که ظاهرا کاهش قیمت پنج درصدی نصیب خودروهای لوکس و کم تیراژ شده و پرمشتری‌ها با افت قیمت دو درصدی روبه‌رو شده‌اند. همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، هیچ‌گونه کاهش قیمتی نصیب سه خودرو تندر-90، سمند EF7 و سمند SE ، نشده است.

آن طور که در لیست جدید قیمت ایران خودرو به چشم می‌آید، محصولات پرفروشی مانند پژو206 تیپ 2 و پژو405 ، 250 هزار تومان ارزان شده اند و سمند LX نیز 200 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است. پژو روآ نیز که انتظار می‌رفت کاهش قیمت زیادی نصیب آن شود‌، 150 هزار تومان ارزانی را به خود می‌بیند. همچنین مدل های صندوق دار پژو 206 که از مصرف سوخت مناسبی بهره می‌برند‌، بین 100 تا 250 هزار تومان ارزانی را تجربه کرده‌اند.

اگر نگاهی به قیمت جدید دوگانه سوزهای ایران خودرو نیز بیندازیم‌، متوجه خواهیم شد که خودروهای مذکور 100 تا 250 هزار تومان کاهش قیمت را به خود می‌بینند. این موضوع در شرایطی است که هم اکنون با توجه به افزایش قیمت بنزین‌، تقاضا برای خودروهای دوگانه‌سوز رشد بیشتری کرده و بیش از این نیز خواهد شد.

آن طور که در لیست قیمت جدید ایران خودرو آمده‌، برخی محصولات این شرکت‌، با کاهش قیمتی نیم الی یک میلیون تومانی نیز روبه‌رو شده‌اند. به عنوان مثال‌، پارس ELX که یکی از محصولات پر‌مصرف ایران خودرو به شمار می‌رود‌، یک میلیون تومان کاهش قیمت را به خود می‌بیند. یا مثلا سریر نیز که خودرویی تشریفاتی و بسیار کم‌تیراژ محسوب می‌شود‌، 500 هزار تومان افت قیمت را به خود می‌بیند. این داستان در مورد پژو 206 تیپ 6 نیز صدق می‌کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.